Prijs vergelijken van ebook Doorbraak!

    Doorbraak!

    Als manager van Colin 'Kyteman' Benders en marketeer van Kyteman's Hiphop Orkest was Niels Aalberts (1971) betrokken bij diens zegetocht langs alle grote Nederlandse podia en festivals als Pinkpop, North Sea Jazz en Lowlands.

    Prijs vergelijken van ebook Durf!

    Durf!

    Dit is wat er mist: Opruiing. Initiatief. De voorwaartse beweging die leven in een organisatie blaast en ons leert wat werkt. We wachten op degene die verkent, creëert en tumult maakt.

    Prijs vergelijken van ebook Ik ben een aanrader

    Ik ben een aanrader

    ?Wie vraagt u om raad als U op zoek bent naar een lekkere wijn nieuwe loopschoenen een nieuwe tv nieuwe kookpannen of een nieuwe ontharingsset? Hoeveel van wat u koopt koopt u omdat u rechtstreeks beïnvloed bent door familie vrienden collega's?

    Prijs vergelijken van ebook De interne keuken

    De interne keuken

    Een sterk merk dat vind je binnenin De wereld verandert. De concurrentie woedt heviger dan ooit. Elke organisatie stelt zichzelf de vraag: 'Hoe kan ik competitief blijven in deze nieuwe wereld?' Die oplossing zoekt de manager vaak buiten de organisatie.

    Prijs vergelijken van ebook Reclame: dood of levend

    Reclame: dood of levend

    Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie.

    Prijs vergelijken van ebook Inthemoment

    Inthemoment

    De onmisbare gids om je reclame relevant te maken voor je consumenten Van het bureau achter de Rode Duivels en de Belfius rebranding Waarom zou het 9 maanden moeten duren om een reclamespot van 30 seconden te maken?

    Prijs vergelijken van ebook Inthemoment

    Inthemoment

    The indispensable guide to make your advertising relevant for your consumers! From the agency behind the Red Devils and the Belfius rebranding. Why should it take 9 months to make an advertisement that only lasts for 30 seconds?

    Abonneren op Marketing & Verkoop